سجادعزیزدل مامان وباباسجادعزیزدل مامان وبابا، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

سجادمامان

جشن دندونی

1393/8/6 19:28
نویسنده : مامان سجاد
960 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام صدتاسلام                           من اومدم بادندونام

میخوام نشونتون بدم                              صاحب مروارید شدم

یواش یواش وبیصدا                                شدم جز کباب خورا

                   niniweblog.com

                                           tandarts10.gif

بالاخره بعد از ده ماه انتظار اولین مروارید در دهان گل پسرم نمایان شدجشنجشنجشن

بفرمایید ادامشو حتما ببینید...

پنجشنبه 26شهریور وفپقتی دهانتو بازکردی وخندیدی متوجه یه مروارید سفید در دهانت شدم خیلی ذوق کردم محبتوبعد خبرشو به بابایی ومامان نجمه ودایی وخاله دادم اونا هم کلی خوشحال شدند...آرام

از فرذاشم تا یه هفته دوتا دیگه دندون در آوردی

اول بالا سمت چپ بعد سمت راست وبعدشم پایین.

برای همینم تصمیم گرفتیم یه جشن دندونی بگیریم وآش دندونی درست کنیم

با کمک خاله مهربان این کارتا رو تهیه کردیم وبا یه بسته شکلات وپاستیل گذاشتیم روی ظرف آش وبردیم برای اقوام جای همه دوستان هم خالی...

سجاد داره یه دندون                  قند میخوره از قندون

فرشته ای مهربون                    آورده براش یه دندون

آش بخورید نوش جون               آش دندون سجاد جون

گل پسرم از این به بعد باید مسواک بزنه تا دندوناش خراب نشه...

                    476.gif

امان از درد دندون....0014.gif

الهی که همیشه دندونات سالم باشن عسیسمl10.gif

و اما هدایا...

این دوچرخه از طرف من که تو خیلی دوسش داری

این گهواره هم از طرف بابایی البته قبلا یه گهواره داشتی ولی کوچیک شده بود

این هم هدیه دایی علی

مبارکت باشه زندگیم...

پسندها (2)

نظرات (1)

مامانی وبابایی
28 آبان 93 12:39
مبارکا باش پس آش سهم ما؟؟؟؟ هدیه ما هم هزار ماچ از فواصل دور دست
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سجادمامان می باشد