سجادعزیزدل مامان وباباسجادعزیزدل مامان وبابا، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

سجادمامان

سلام بر 6ماهه ابا عبدا..

1393/2/31 11:36
نویسنده : مامان سجاد
220 بازدید
اشتراک گذاری

السلام علیک یا علی اصغر...

وقتی به این فکر میکنم که چه طور میشود که دل انسان اینقدر از سنگ شود دیوانه ام میکند وقتی به این فکر میکنم که اندازه آب خوردن یه کودک 6ماهه چقدر است دیوانه ام میکند وقتی به این فکر میکنم تیر سه شعبه کجا گلوی نازک 6ماهه کجا دیوانه ام میکند امان از دل آن مادری که چشم به راه ماند تا 6ماهه اش سیراب برگردد برگشت ولی برای همیشه سیراب شد.

شاید کمی تعجب کنید که چرا حالا واین موقع سال از علی اصغر امام حسین گفتم راستش چند هفته پیش که میلاد علی اصغر(ع)بود به دلم گذشت چون سجاد داره 6ماهه میشه یه سفره علی اصغر بندازم از اونجایی که خونمون زیاد بزرگ نبود تصمیم گرفتیم این کارو در مسجد جامع محلمون انجام بدیم که به فضل الهی دیروز سه شنبه 30اردیبهشت سفره انداختیم وبرای اولین بار پسملی رو بردیم مسجد.خدا رو شکر خیلی آروم بود جای همه دوستان عزیزم خالی.با این کار میخواستم فرزندم را بیمه آقا کنم تا همیشه سالم باشد وسربازی از سربازان ایشان.الهی که خدا از ما قبول کند.آمین

وعکسای پسملی در مسجد...

پسندها (1)

نظرات (2)

گل نرگس19
1 خرداد 93 14:24
قبول باشه عزیزم التماس دعا
مامان سجاد
پاسخ
قبول حق باشه ایشالا
فاطمه مامان گلها
4 خرداد 93 7:03
ماشالا به این آقا پسر گل خدا حفظش کنه قبول باشه
مامان سجاد
پاسخ
ممنون عزیزم از لطفتون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سجادمامان می باشد