سجادعزیزدل مامان وباباسجادعزیزدل مامان وبابا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه سن داره

سجادمامان

چند خاطره

1393/2/29 0:46
نویسنده : مامان سجاد
242 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسملی میخوام توی این پست خاطرات این چند روز رو برات بنویسم.

اولیش چیزیه که منو بابایی رو خیلی ذوق زده کرده واونم نشستنته چند روز پیش به طور اتفاقی شما رو نشوندم و دستمو ول کردم وای خدای من تو دیگه داری بزرگ میشی چون بدون کمک مینشینی خنده

اوایل بعد از یه دقیقه به این وضع می افتادی

قه قههقه قههقه قههقه قهه

و

واینم از به پشت شدنت که خودت میغلتی وبعد مامانو صدا میکنی تا بیاد کمک

چرخ زدن با روهروئک در خانه

ودر خانه مامانی

واینم یه جفت کفش که جیغ جیغ میکنه وتو متعجب شدی

چند روز پیش مامان سرما خورده بود رفتم دکتر برام دارو نوشت وقتی اومدیم خونه با بابایی مشغول صحبت بودیم که ناگهان دیدیم تو نسخه پزشک رو خورده بودی خندونک

واینک سجاد دی جی....خندونکخندونکقه قهه

 این شوخی رو مامان نجمه کرد من بی تقصیرم.

هفته پیش عمه طاهره با یه کاروانی رفته بودن مشهد که برای شما دو لباس خوشکل سوغات آوردن مرسی عمه جون زیارت قبول.

ودر پایان میخام از غذا خوردنت بگم کوچولوی من صبحها که برات حریره درست میکنم خیلی اذیت میکنی و تمایلی به خوردنش نداری منم مجبور میشم با یه عالمه حرکت وشکلک وشعر خوندن تورو گول بزنم تا 7 الی 8 قاشق بخوری گاهی بهت پوره هویج گاهی سیب گاهی آب هندوانه میدم که الحمدا.. میخوری

به خاطر دندونات بهت هویج میدم تا لثه هاتو بخارونی

 چه با اشتهاخندونک

و شبها برات آبگوشت درست میکنم که خیلی دوست داری ولی متاسفانه امشب این بلا سر شام خوشمزت اومدتعجبتعجبتعجب

 ولی من مقصر این کار رو لو نمیدم .خندونکخندونک

 

پسندها (2)

نظرات (3)

مامانی
30 اردیبهشت 93 15:27
کی بود غذای سجاد ما رو سوزوند؟؟؟؟؟؟؟ بکشمش
مامان سجاد
پاسخ
نه این کارو نکنوگرنه من بیوه میشم
خاله مینا
30 اردیبهشت 93 23:35
آخی عزیزم چ با اشتها هویجو میخوری خانومی تو گرمی زیاد میخوری؟ شاید واسه شیرته ک صورت سجادجونی این جوری شده
مامان سجاد
پاسخ
نه عزیزم سجاد از بدو تولد اینطوری بود حالا بدتر شده دست وپاشم اینجوری شده از پماد هم استفاده میکنم متاسفانه فایده نداره
گل نرگس19
31 اردیبهشت 93 10:10
ماشالله تبریک میگم آقا سجاد دیگه مردی شده خودش میشینه و کاراشو انجام میده
مامان سجاد
پاسخ
درست گفتید خودش میشینه ولی یه نفر باید مواظبش باشه تا نیفته
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سجادمامان می باشد