سجادعزیزدل مامان وباباسجادعزیزدل مامان وبابا، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

سجادمامان

اولین مولودی

1392/11/9 13:35
نویسنده : مامان سجاد
251 بازدید
اشتراک گذاری

سلام وای که امروز چه روزی بودقند عسلماوه

مامان نجمه به خاطر اومدن پسملی نذر کرده بود جشن میلاد پیامبر(ص)توی خونشون مولودی بخونن که شما 2ماه و10 روز داشتین اونشب اولین جای شلوغی بود که تو بودی هر کس میدیدت بغلت میکرد ومدام میبوسیدنت که من خیلی اعصابم خرد میشد آخه به خاطر جوش های صورتت دکتر گفته بود زیاد بوست نکنن ولی کسی به حرف من گوش نمیکرد برای همین فردای اونروز صورتت خیلی بد شد و هنوز هم همین طوریه به امید خدا امشب میبرمت دکتر منو ببخش پسرم که خوب ازت مراقبت نکردمناراحت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان خانمی
9 بهمن 92 13:43
سلام عزیزم ممنون که به محمدسجاد من سر زدی خدا این پسر شیرین رو برات نگهداره. وای پس کی پسر من دنیا میاد. خدایا کاش این روزا زود بگذره منم کوچولومو ببینم
مامان سجاد
پاسخ
ممنون عزیزم که اومدی خیلی زود میگذره غمت نباشه
مامان سه قلوها
13 بهمن 92 12:40
سلام عزیییزم ممنون اومدی گلم الااااااااااااهی ، ایشالا جوشای صورتش زودی بهتر میشه آخه حق داشتن ، اگه منم بودم کلی بوس بوسیش می کردم ، ماشالا خییییییییییلی بامزست ، خدا حفظش کنه
مامان سجاد
پاسخ
ممنون عزیزدلم واااااااااااااااااای کی میشه من 3قلوهاروببینم خدا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سجادمامان می باشد