سجادعزیزدل مامان وباباسجادعزیزدل مامان وبابا، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

سجادمامان

عروسک من

1392/11/9 13:14
نویسنده : مامان سجاد
233 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرک ناز و طنازم

هر موقع بغل مامان میشی چشم از این مورچه برنمیداری البته من این رو دوسال قبل از تولدت خریدم

              niniweblog.com

مورچه جون بیا باهم عکس یادگاری بگیریم.....

ای بابا برو کنار میخوام خودم خوشکل بیفتم.....

راستی گلکم دوباره صورتت کلی جوش زده که منو حسابی نگران کرده فدات بشه مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

فاطمه (مامان محمدسجاد)
15 بهمن 92 7:51
عزیزم. حتما به خاطر رنگای متضادش هست که دوستش داره. پسر من هم همش زل میزد به کمدش که کرم قهوه ایه. راستی ببخشید که دیر به دیر میام. مشغول درسام بودم به شدت. الان دیگه شما رو توی وب پسرم لینک میکنم تا زود زود بیام ببینمتون.
مامان ونوسی
19 بهمن 92 17:02
چه پسر ناز وخوشگلی الهی صد ساله بشی
مامان سجاد
پاسخ
بازم بیاینمرسی عزیزم
مامی گلسا
21 بهمن 92 17:47
سلام چه پسر خوشگلی . ماشاالله راستی مرسی که به وب ما اومدی .
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سجادمامان می باشد