سجادعزیزدل مامان وباباسجادعزیزدل مامان وبابا، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

سجادمامان

بازم بیماری

1393/6/8 13:37
نویسنده : مامان سجاد
1,146 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلم..

علت غیبت طولانیم و نیومدن وسر نزدن به وبلاگت یه غم بزرگ بود توی دلم که خدا رو شکر دیگه تموم شد.

چند هفته پیش وقتی از حموم بیرونت آوردم یه جوش چرکین کنار چشمت زد وفرداش هم دو تا روی سرت من توجهی نکردم چون گاهی اینطوری میشدی وخودش برطرف میشد تا اینکه چند روز طول کشید تا به این شکل در اومد

وباز فرداش اینطوری شد

فورا بردیمت دکتر. دکتر گفت چیز مهمی نیست زرد زخمه به خاطر لیف آلوده اینجوری شده برات آنتی بیوتیک وپماد موپیرسون تجویز کرد. تا 5روز ما پماد رو روی سرت زدیم وآنتی بیوتیک بهت دادیم ولی دیدیم بهتر نشد باز بردیمت دکتر پوست اون گفت باید روزی 3بار ببریمت حموم وهیچ دارویی ننوشت .بعد از اولین حموم روی سرت از چرک تمیز شد ولی فرداش یه کم بالاتر از جای قبلی یه جوش دیگه زد وهر روز که میگذشت پهن تر میشد وبه این شکل در اومد

وای دیگه داشتم از نگرانی میمردم برگشتیم پیش دکتر اطفال اونم گفت من نمیدونم چرا اینجوری د حتم برید پیش یه دکتر متخصص یزد.خیلی نگران شده بودیم همش میترسیدم یه بیماری خطر ناک باشه تا اینکه فرداش رفتیم پیش دکتر شکیبا خیلی شلوغ بود ولی میگفتن دکتر خوبیه واقعا هم خوب بود تا تو رو دید گفت به خاطر گرم بودن هوای یزده که پسر تون مشکل پوستی داره خلاصه برات شیر اسب تجویز کرد که من وتو بخوریم وروزی سه بار روی سرت بمالم خدا رو شکر خیلی زود جواب داد وکم کم رفت رو به بهبودی والانم فقط یه کم از اثراتش هست

خدایا عاشقتم...ایشالا که همیشه بلا ازت به دور باشه.خدا میدونه من وبابایی توی این یه ماه چی کشیدیم خدایا ممنونم ازت ممنونم.

پسندها (2)

نظرات (7)

مامانی
8 شهریور 93 19:49
خدا رو هزار مرتبه شکر که خوب شدی خاله
مامان سجاد
پاسخ
ممنونم خاله جونم
مامان علیرضا
9 شهریور 93 12:17
خدا رو شکر که حالت خوب شد گل پسر انشالله همیشه بلا ازت دور باشه
مامان سجاد
پاسخ
ممنون شما لطف دارین
mahbobe
11 شهریور 93 12:18
سلام فاطمه جونم.خداروشکر که پسرت خوب شد.خیلی خوشحال شدم. ایشالله گل پسرت دیگه هیچ وقت مریض نشه
مامان سجاد
پاسخ
سلام عسیسم ممنونم خدا کنه
مامان نیلوفر
11 شهریور 93 16:22
سلام عزیزم واقعاً ناراحت شدم خدا رو شکر که داره خوب میشه مامانی هوای گل پسر ما رو داشته باش
مامان سجاد
پاسخ
سلام خاله جون والا ما چشم ازش برنمیداریم ولی به خاطر آب وهوا اکثر اوقات روی صورت ودستاش جوش میزنه
مامان مهسا
13 شهریور 93 1:05
خیلی نگران شدم عزیزم.. خدا رو شکر که بیماری خطرناکی نبوده.. انشالله که همیشه سالم و سلامت باشه..مامانی براش هر روز صدقه بذار ..انشالله که بلا دور باشه
مامان سجاد
پاسخ
سلام خانمی آفتاب از کدوم طرف در اومده بهم سر زدیممنون از لطفت بازم بیا
شیما
19 شهریور 93 11:18
سلام مامان آقا سجاد خوبین؟؟؟ وای من که عکسارو دیدم خیلی ناراحت و نگران شدم اما وقتی به آخرش رسیدم واقعاً خوشحال شدم که گفتی رو به بهبوده و تقریباً اثری ازش نمونده. این دکتر شکیبا که گفتین دکتر طب سنتی هستند که شیر اسب تجویز فرموندن؟؟؟ بعد واقعاً خوردین شیر اسب رو؟؟ مزه ش چه طوریا بود؟؟
مامان سجاد
پاسخ
سلام عسیسم ممنون گلم دکتر شکیبا دکتر اطفاله ولی بیشتر مریضاشو با شیر اسب درمون میکنه آخه اعتقاد داره که دوای هر دردیه مزش شیرینه میگن مثل شیر مادره!!!!برای سجاد دعا کن چون دوباره گرفتار شده
mahbobe
22 شهریور 93 12:10
سلام عزیزم.مطلب جدید از سیسمونی پسرم گذاشتم. منتظر نظراتت هستم.
مامان سجاد
پاسخ
چشم اومدم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سجادمامان می باشد