سجادعزیزدل مامان وباباسجادعزیزدل مامان وبابا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

سجادمامان

اولین تخم مرغ شانسی

1393/4/30 13:47
نویسنده : مامان سجاد
311 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلم...

تا قبل از اومدن تو بابایی عاشق نی نی ها بود والبته خریدن شانسی برای اونا مخصوصا ابوالفضل پسر عمه زینب وهمین باعث شده بود ابوالفضل هر وقت بابایی رو میدید میگفت انسی وبابایی مجبور بود تا5سالگی براش شانسی بخره ومن بهش میگفتم نمیذارم به بچه خودمون از این عادتا بدی چون به نظر من بچه باباشو به خاطر شانسی دوست میداره واگه یه موقع براش نخری دیگه دوستت نداره ولی چند شب پیش از در مغازه اولین تخم مرغ شانسی رو برات خرید خودمم بدم نیومد چون تو ازش خوشت اومده بود حالا بد شانس هم نبودی یه حوله داخلش بود عسلم

 مبارکت باشه عزیزم

پسندها (6)

نظرات (4)

مامان علیرضا
1 مرداد 93 14:00
مبارکت باشه عسلم میتونم ازتون بپرسم شما کدوم شهر زندگی میکنید؟
مامان سجاد
پاسخ
من یزدی هستم عزیزدل شما چطور؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
گل نرگس19
1 مرداد 93 14:06
به به چه حوله خوشملی مبارکت باشه آقا سجاد کوچولو
مامان سجاد
پاسخ
مییییسسسسسسسسسسسسسی خاله جونم
فاطمه (مامان محمدسجاد)
2 مرداد 93 0:17
وای منم عاشق این شانسیا هستم ، حیف که زمان بچگی ما با این کیفیتش نبود. یه نوعش بود که یه برگه پر از عدد بود، هرکدومو انتخاب می کردیم شماره یه جایزه بود. یه بار یادمه با دخترخاله هام رفتیم یه جایی که از این شانسی ها داشت ولی کلک، خودش شماره ها رو انتخاب می کرد. بهترین جایزه اش هم یه عروسک بود. ما هم دنبال اون عروسکه. آقاهه شماره عروسکو میدونست. ولی برای ما انتخاب نمی کرد. ما کل شماره ها رو ازش خریدیم تا آخرین شمارش که مربوط به عروسک بود. می گم بچه های این دوره زمونه خیلی باهوش تر از ما هستنا. یهو این خاطره یادم اومد خنده ام گرفت ، گفتم برای شما هم تعریف کنم. انشاالله آقا سجاد هم همیشه یاری خدا باهاش باشه
مامان سجاد
پاسخ
خخخخخخخیلی جالب بودالهی... چقدر سر کار بودین
مامانی
2 مرداد 93 13:04
مبارکش باشه ایشالله همیشه تو زندگیش خوش شانس باشه
مامان سجاد
پاسخ
شما لطف داری عزیزدل خواهر
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سجادمامان می باشد