سجادعزیزدل مامان وباباسجادعزیزدل مامان وبابا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

سجادمامان

7ماهگیت مبارک

1393/4/1 22:49
نویسنده : مامان سجاد
320 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قند وعسل مامان وبابایی...

هفت ماهگیت مبارک شکرپنیرniniweblog.comniniweblog.com

پسرکم اینقدر شیرین وطناز ودلربا شدی که لحظه لحظه زندگیمونو پر از شادی کردی اونقدر دوست داشتنی شدی که حد نداره ودعای من بابایی در همه حال اینه که خدا این شادی وشیرینی رو از ما نگیر وبه همه زوج ها این موهبت الهی رو عطا بفرما.

یه نمونه اش اینه...

رفتم برای خودم گیلاس شستم ونشستم پیشت که بخورم باه زور ظرفو ازم  گرفتی بعدشم دونه دونه گیلاسارو برمیداری وروی زمین میندازی وکلی ذوق میکنی کلا باریختن هر چیزی روی فرش عشق میکنی

اینم یه نمونه از غذا خوردنته من از شما میپرسم به نظر شما سجاد از یه قاشق ماست با تخم مرغ چقدرشو خورده؟؟؟!!!!!!خندونکخندونک

در اینجا هم داری ادای این عروسکو در میاری با صدای آواز عروسک خودتو جلو وعقب میبری و به حالت رقص خودتو تکون میدی خاک وجوک چه جسارتا!!!!!!!تعجبتعجبتعجب

 

ودوتا ژست دیگه

درضمن عسلکم اینو هم بگم که صورتت هنوز خوب نشده وشبا خیلی میخارونی که باعث میشه بیدار بشی خدایااااااااااااااااا خودت گل پسری رو زود زود شفا بده

راستی چند روز پیشه عکس ازت رو فرستادم واسه شبکه آی فیلم به گفته یکی از دوستان خوبم از تلویزیون پخش کردن که من خیلی ذوق کردممحبتمحبتمحبتمحبت

پسندها (5)

نظرات (6)

مامانی
1 تیر 93 23:45
چه فایده که خاله دید اما مامان جونش ندید؟؟؟
مینا
2 تیر 93 20:12
عزززییییییییزززززززززممممممم فدای ژستات به به گیلاس آخیییییییییییی پسملی نازم ایشالا زود زود خوب شی نازنینم
مامان سجاد
پاسخ
میسی خاله جونی
مامی
5 تیر 93 2:04
جگرتوووووووووووووووو.... به به خوشمزه خوردی این شکلی شدی... خدا حفظش کنه
مامان سجاد
پاسخ
ممنون خاله جون
فاطمه (مامان محمدسجاد)
9 تیر 93 10:49
وای عزیزم چقدر براش سخته که صورتش خارش داره. ایشالا زود زود زود خوب بشه. غذا خوردنش خیلی بامزه بود. و همینطور خرابکاری هاش. من خیلی وقتا با خرابکاری پسرم سعی می کنم بهش اخم کنم که بفهمه کارش بد بوده ولی معمولا موفق نمی شم . اینقدر که کاراشون بامزست
مامان سجاد
پاسخ
شکرخدا چند روزیه بهتر شده/وقتی که میخواد غذا بخوره موقع بالا پریدن وادا درآوردن منو باباش میشه اونم فقط به ما نگاه میکنه وبه زور غذا میخوره حالا دلمون هم نمیاد بهش اخم کنیم
بنفشه
19 تیر 93 11:01
سلام به به چه پسر خوشگل و نازی دارید خدا حفظش کنه براتون
مامان سجاد
پاسخ
ممنون از لطفتون وحضورتون
امین
22 تیر 93 13:23
سلام : شرمنده وب من خراب بود نتوانستم وارد وبلاگ مردکوچک آقاسجادشوم ولی الان کلی ذوق کردم وتمام مطالب راوعکس ها رانگاه کردم الا یکی که کد رمز نداشتم راستش خیلی قشنگ است آقا سجاد اگه نزدیکم باشد لپ هایش راگاز می گیرم تاحسابی گریه کنه من ذوق کنم ایشاالله صدبیست که نه هزار سال نه بیشتر عمرکنه من که دوستش دارم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سجادمامان می باشد