سجادعزیزدل مامان وباباسجادعزیزدل مامان وبابا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه سن داره

سجادمامان

شیرین کاری پسملی2

1393/2/12 17:33
نویسنده : مامان سجاد
222 بازدید
اشتراک گذاری

داره تلویزیون نگاه میکنه پاهاشو روی هم انداخته واه واه قه قهه

اینم ژستایی که در خواب میگیره

چند روزه این یه لاخ از موهات رفته در هوا وبه هیچ وجه حاضر نیست بیاد پایین

سجاد درحال جنگ با مگس ها

اینم گل پسری با لباس جدید

یادتونه سجاد رو زیر گل کردیم بعدش گلها رو خشک کردم نگاه کنید چه خوشکله

نمیخوام تبلیغ کنما !!!از تلویزیون بسته هوشان تبلیغ میکرد از تولد تا 5سالگی که ما مشتاق شدیم برای پسری خریدیم خیلی مطالبش مفیده !!!!

راستی پسرم تو خیلی قدمت پر برکت بوده امروز فهمیدم توی فامیل 9نفر حامله اند وقراره نی نی بیارن یکی از اونا خاله مهدیه است که به تازگی عروسی کردن وای دیگه تو تنها نیستی محبت

پسندها (2)

نظرات (9)

مامانی
12 اردیبهشت 93 17:36
عزیزم چه ژستی گرفتی
مامان سجاد
پاسخ
بله دیگه
خاله مینا
12 اردیبهشت 93 21:33
سلام من ب تازگی با وب سجادجونی آشنا شدم و خیلی خوشم اومد. لطفا شما هم ب من سر بزنین و اگه موافق بودین تبادل لینک کنیم
مامان سجاد
پاسخ
چشم حتما حتما عزیز
خاله مینا
13 اردیبهشت 93 19:56
با افتخار لینک شدی خانومی
خاله مینا
13 اردیبهشت 93 20:04
خصوصی خانومی
مامان خانمی
14 اردیبهشت 93 19:08
خدا براتون نگهداره این جوجه طلایی شیرین رو ایشالله همیشه سالم و سلامت باشه اگزماش هم به زودی خوب خوب بشه
مامان سجاد
پاسخ
ممنون خاله الهی
گل نرگس19
17 اردیبهشت 93 7:53
جانم شما چه خبر خودت هم که نیستی عزیزم
مامانی
18 اردیبهشت 93 11:34
سلام عزیز دلم راستش یه کم شوکه شم و تو خودمم خیلی استرس دارم آمادگیشو نداشتم ناشکر نیستم البته ممنونم که همیشه بیادمی تو رو خدا ویژه برام دعا کن بچه سالم باشه و صالح برای استرسم دعا کن سه روز دیگه میرم سونو مراقب خودت و پسری باش عزیزم
مامان سجاد
پاسخ
خدایا بشنو صدایم
گل نرگس19
18 اردیبهشت 93 19:52
ممنون که به وبلاگم سر میزنی و نظر میزاری ولی میشه خواهش کنم نظرتو خصوصی نزار آخه چرا خصوصی میزاری
مامان سجاد
پاسخ
باشه عزیز چرا گریه میکنی
گل نرگس19
25 اردیبهشت 93 17:43
سلام دوست مهربون خیلی کم پیدای دلم واست تنگ شده گل پسر دونه های صورتش بهتر شد؟
مامان سجاد
پاسخ
سلام عزیزم گرفتار شدم صورت پسملی بدتر شده
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سجادمامان می باشد