سجادعزیزدل مامان وباباسجادعزیزدل مامان وبابا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

سجادمامان

پنجمین ماهگرد

1393/2/2 17:45
نویسنده : مامان سجاد
1,255 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرکم در ابتدا پنجمین ماهگردت رو بهت تبریک میگم و میخوام کارایی رو که تا این لحظه انجام میدی رو واست بگم...

چند روز پیش به خاطر جوشای صورتت رفتیم دکتر که ی پماد برات نوشت وگفت گل پسرتون اگزما داره ما پماد رو گرفتیم من بروشور داخل جعبه رو در آوردم تا بخونم که شما از من گرفتید تا خودتون بخونید وبیشتر سر در بیارینقهقهه

چه با دقت!!!!!!!!!!!!!

تازگی ها کم کم میغلتی تا به پشت میشی وبعد صدات در میاد چون دستات رو نمیتونی از زیر خودت بیاری بیرون

اینجا هم که بدون کمک نشستی ناگفته نماند این لباس تابستونی رو خاله مهدیه از قم برات سوغات آورده دستش درد نکنه

یه کار جدیدت اینه که وقتی سوار راهروئک هستی چند قدمی میری و هر جای اتاق که باشی فوری خودت رو به تلویزیون میرسونی آخه خیلی دوست داری پارچه زیر تلویزیون رو بگیری که هنوز موفق نشدی

هرموقع این آگهی از تلویزیون پخش میشه هر جا باشی فوری سرت رو برمیگردونی طرف تلویزیون وباخوشحالی نگاه میکنی پفک لوسی

قربون پسرم برم که اینقدر ناز خوابیده دوتا گلی که گذاشتم روی سینت گل محمدیه تا چند روز دیگه ایشالا گل زیاد پیدا میکنم تا گل بارونت کنم

چند روز پیش رفتیم برات اسباب بازی بخریم که این تاب رو دیدیم وبرات گرفتیم وقتی تاب تابی میکردی خیلی هیجان زده شده بودی فدات بشم

واینم از پسر خوش تیپ مامانی

راستی 17 فروردین سالگرد ازدواج منو بابایی بود که بابایی فراموش کرده بود ولی فرداش منو با یه سکه واین سرویس چینی غافلگیر کرد

 

به امید فرداهایی روشن دلبندم.

پسندها (2)

نظرات (4)

انجمن و سایت نی نی پرتال
28 فروردین 93 16:56
انجمن و سایت نی نی پورتال در جهت ارتقاء سطح دانش شما مادران عزیز و بمنظور تربیت و نگهداری هر چه بهتر فرزندان این مرز و بوم تشکیل شده است. با حضور، فعالیت و نظرات سازنده خود ما را در جهت پیشبرد اهداف مان که خدمت به مادران ایران زمین است یاری رسانید. حضور شما گلباران www.niniportal.com www.niniportal.com/forum
گل نرگس19
29 فروردین 93 22:20
سلام دوست عزیز اولش سالگرد ازدواجتونو تبریک میگم انشالله که خوشبخت باشی همیشه دوم اینکه گلگی دارم چون خیلی کم پیدایی سومش اینکه افرین خیلی مطالبتو با دقت و توجیه فراوان با زمیمه عکس میزاری احسنت زود به زود بیا هرچند بچه نمیزاره
مامانی
1 اردیبهشت 93 14:20
الهی فدات بشم آقا سجاد دکتر من فکر کردم جوش های سجاد بخاطر حشراته الهی زود خوب بشی پسرکمون
مامان سجاد
پاسخ
اگه ملت مدام این کوچولو رو بوس نکنن بهتر میشه ولی نمیتونن
مامانی
2 اردیبهشت 93 18:55
نه توروخدا کی میتونه پسری رو ببینه و بوسش نکنه؟؟؟؟؟؟الهی اون لپ ها خوردن داره هزار ماشالله شانس آوردی از من دوره و گرنه بوس که سهله قورتش میدادم یه برگه بزنید به لپ هاش بگید تا اطلاع ثانوی ماچ کردن ممنوع بجز مامانییییییییییییییی یعنی من
مامان سجاد
پاسخ
بله دیگه خاله جونم حق باشماست
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سجادمامان می باشد