سجادعزیزدل مامان وباباسجادعزیزدل مامان وبابا، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

سجادمامان

سال 1393مبارک

1393/1/9 21:58
نویسنده : مامان سجاد
295 بازدید
اشتراک گذاری

زپروردگارم!از تو میخواهم امسال فرزندم  به قلم تدبیرتو ای نقاش بی همتا چنان زیبا نقش ببندد که طبیعت به تماشای شکوهش بایستد نو بهارت شاد باد..

http://www.up.98ia.com/images/g81bpvokaxb9v450fsf.gif

 

niniweblog.com

سلام گل  پسری اولین نوروز زندگیت رو بهت تبریک میگم وبرای همه مخصوصا شما وبابایی سالی پر از شادی وسربلندی رو آرزو مندم

ما امسال سفره هفت سین رو توی خونه خودمون انداختیم راستش دوست  داشتم سه تایی کنار هم باشیم واینم سفره هفت سین با سلیقه مامان. 

راستی ما امسال یه سین دیگه هم داشتیم که گل پسرم سجاد بود

واما از عیدی گرفتنت بگم امسال چون نوروز اولی بودی همه بهت عیدی دادن وتا امروز که هفتم عیده 350هزار تومن عیدی گرفتی البته بابایی از شما بیشتر عیدی گرفت وبه قول خودش بزرگترین عیدی  عمرش رو گرفته بود که اینم قضایا داره

حدود 20روز پیش من تصمیم گرفتم برای بابایی موتور بخرم که دیگه به خاطر مسافتای کم ماشین برنداره رفتیم قیمت کردیم دیدم 2میلیونو 600در میومد ومنم دوتا از النگوهامو فروختم وپولشو جور کردم برای اینکه میخواستم سورپرایزش کنم اونو گذاشتم خونه مامانی اینا که بابام  وتو بیشتر ذوق زده شده بودین ببین

خوب دیگه مجبور بودیم بذاریم توی اتاق تا بابایی نبینه

خلاصه سر سفره هفت سین بابایی به من کارت هدیه داد ومنم سوویچ موتور رو گذاشته بودم تو یک جعبه کادویی ودادم به بابا اولش فکر کرد که جا کلیدیه بعد که کلیدش رو دید گفت این دیگه چیه ومنم جریان رو گفتم واونم ناراحت شد نه به خاطر موتورا نه به خاطر فروختن النگو که بعداز کلی حرف زدن خوشحال شد قصه ما به سر رسید کلاغه به خونش نرسید.

اینم چند تا عکس از شما با لباسای جدید

 

اینم یه کلاه جدیده که برات گرفتم که خیلی بانمک میشی...

بابایی عشق این بود که شما رو بذاره جلوی ماشین تا باهم رانندگی کنی که امروز بالاخره موفق شد به قول بابایی شما مایکل شوماخر2هستی این آقا بهترین راننده  جهانهقهقهه

واینم کار جدیدته که من حسابی ذوق کردم چون بدون کمک به پشت شدی برای اولین بار 

البته کارای دیگه هم میکنی مثلا یه کم میخزی با کمک من واین که صداهای بلند از خودت در میاری وجیغ جیغ میکنی فدای تو بشه مامان تا بعدخدانگهدارت.

پسندها (1)

نظرات (3)

مامانی
10 فروردین 93 10:26
به به آقا پسر چقد عیدی جمع کردی خاله لباسای نو مبارک موتور بابا مبارک ایشالله همیشه به شادی
مامان سجاد
پاسخ
ممنونم خاله جووووووووووووووووووووون
گل نرگس19
19 فروردین 93 14:21
ممنون که اومدید مهربون موفق باشید
گل نرگس19
26 فروردین 93 12:13
نیستید بابا حتما حسابی مشغولت کرده گل پسر
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سجادمامان می باشد