سجادعزیزدل مامان وباباسجادعزیزدل مامان وبابا، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

سجادمامان

صد روزگی پسملی

1392/12/6 17:28
نویسنده : مامان سجاد
242 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااااااام نفس مامان...

 

روزگیت مبارک عزیزم

گل پسملی ایشالا 100ساله شی نه 120ساله شی نه 120سال کمه همیشه زنده باشی

گلم این مدت خیلی کارا یاد گرفتی مثل:

با این دقت داری تلویزیون شبکه پویا نگاه میکنی واز انگشت خوردن لذت میبری.

کار دیگه ای که میکنی اینه که هر کس میاد بوست کنه سریع موهاشو میگیری وبه هیچ وجه ول نمیکنی تا اشک طرفو در بیاری.اینجا هم دایی علی قربانی بود.

واینم چند ژست خوشکل از پسر نازم

راستی عزیزم دیشب رفتیم آتلیه و از شما بالباس بره که برات خریده بودم عکس گرفتیم خیلی ناناز شدی تا یه هفته دیگه عکسات حاضره قربونت برم من.

 

پسندها (1)

نظرات (4)

مامان شیما
8 اسفند 92 9:51
ماشالله گل پسر افرینخاله موهاشون بکش کچل شنالبته من بوسیدمت موهام نکشیا خدا حفظت کنه واسه مامان بابا همینطور مامان بابا رو واسه شما
مامان سجاد
پاسخ
مرسی خاله جونم که اومدی والا مامانم که کچل شده حالا نوبت شما ودیگرانه
فاطمه (مامان محمدسجاد)
9 اسفند 92 22:39
خدای من. هزار ماشاالله چه ناز شده گل پسر. چه کارایی میکنه از الان. پس شما هم تلویزیونتون از الان دربست شد رفت؟
مامان سجاد
پاسخ
آره دیگه یا عمو پورنگ یا شبکه پویا خاله جون
مامانی
12 اسفند 92 14:42
ای جانم هزار ماشالله
مامانی
12 اسفند 92 14:49
سلام خدمت شما دوست خوبم منم خوشحال میشم بیشتر باهم آشنا بشیم من اسم کوچیکم معصومه اس اهل ایلام و بیستو هشت سالمه ویک ساله ازدواج کردم رشته تحصیلیم هم علوم سیاسی بوده اما در مورد تمجیدهاتون بگم نظر لطفتونه اما من خیلی هم تعریفی نیستم و سرشار از گناه و امید به بخشش خداوند اما در مورد وضعیت زندگیتون هرگز ناخاسته یا خاسته کاری نکنید کسی حسرت بدل باشه نه فقط تنها بدلیل معنوی ،بدلیل دور شدنتون از چشمان بد وهمیشه سعی کنید ان یکاد بخونیدو اسپند دود کنید گاهی اتفاق میوفته حتی مادر هم فرزندش رو چشم میزنه پس باید مراقب بود حالا بحث ایمان هم جای خود دارد ایشالله خداوند حافظ خودتو زندگیت باشه عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سجادمامان می باشد