سجادعزیزدل مامان وباباسجادعزیزدل مامان وبابا، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

سجادمامان

شعر خواندن

1394/10/28 16:36
نویسنده : مامان سجاد
505 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسری من از اینکه پسری به باهوشی تو دارم به خودم میبالم هنوز دوسالت تموم نشده بود این شعرا رو میخوندی

چش چش دو ابو//دماغ و دهن یه گدو/// چوب چوب یه گدن//اینم دیازی تن//دس دس دو تا پا// انگوشتا جوابا//بیا بکش اینم موش//گوشاش نشه تناموش//ببین چقد قشنگه//حیف که بدون رنگهتشویق

اتل متل توتوله//گاو حسن چجوه//نه شیل داله نه مسون//گاوشو بردن هندسون//یک زن کردی بسون //اسمش بذار انقذی//دور کلاش قمزی// روغن مخوای یا موچه///آی موچه موچه موچه//آی موچه موچه موچهخنده

این شعرم مامانی برات میخوند تو زود یاد گرفتی میزد به گوشت ومیخوند:

گوشگ گوشگ کلانی//هرچی داری درآری //تو مشت من بذاری //اگه نذاری میام خونت خراب مکنم

تو به همه اعضای بدنت میزنی و این شعر ومیخونی مثلا میگی چشگ چشگ کلانی و...قه قهه

والانم که دو سال ودو ماهته اینا رو میخونی

اللهم صل علی مخمد وال مخمد وعجل فجهم

 

یه توپ دارم ققلیه//سخ و سفید وآبیه میزنم زمین هوا میره //نمدونم کجا مره //من این توپوگ نداشتم //مشقامو خوب نوشتم //بابا به من عیدی داد //یه توپ ققلی داد

 

دسمال من زیر درخت آلبالو گم شده خبر داری نوچ نوچ بی خبری نوچ نوچ پس تو گل من هسی

 

قربونت برم من الهی بعضی وقتا که منو بابایی داریم باهم حرف میزنیم هر چی میگیم و تو تکرار میکنی طوطی خوش زبون

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سجادمامان می باشد