سجادعزیزدل مامان وباباسجادعزیزدل مامان وبابا، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

سجادمامان

18 ماهگی سجادم

1394/5/2 16:52
نویسنده : مامان سجاد
252 بازدید
اشتراک گذاری

سجاد جان

28 اردیبهشت با بابایی رفتیم که آخرین واکسنت رو بزنیم من خیلی نگران بودم چون همه میگفتن این واکسن خیلی درد داره وچون توی هر دوتا پا زده میشه بچه نمیتونه راه بره خلاصه به خدا توکل کردیم ورفتیم خانه بهداشت وقتی مسئول بهداشت قد ووزنت رو اندازه گرفت گفت که پسرتون  اصلا رشد خوبی نداشته ودچار کندی رشد شده وباید بیشتر بهش برسید من به نظر خودم رشدت خوب بود چون بیشتر از قبل غذا میخوردی ولی چون خیلی جنب وجوش داشتی خیلی رشد نکرده بودی.بعد بابایی بردت برای واکسن خیلی گریه کردی تا بعداز ظهر همش ناله میکردی وخوب نمیتونستی راه بری تا اینکه بابایی اومد خونه وتورو راه انداخت وکلی باهات بازی کرد وتو یادت رفت که درد داشتی شبش هم باهم رفتیم پارک ووقتی برگشتیم حسابی خسته بودی وخواب رفتی تا دو روز تب خفیف داشتی خدا رو شکر خیلی زود خوب شدی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

mahbobe
2 مرداد 94 18:27
بمیرم الهی.اصلا واکسن زدن بچه ها رو دوست ندارم اگه میشد زیرش در می رفتم.خداروشکر که زود خوب شده.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سجادمامان می باشد