سجادعزیزدل مامان وباباسجادعزیزدل مامان وبابا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

سجادمامان

یه اتفاق بد

1393/4/2 11:20
نویسنده : مامان سجاد
259 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرعزیزم...

چند روز پیش یه اتفاقی افتاد که خدا خیلی خیلی بهم رحم کرد. حدود ساعت 4برات توی شیشه یه کم آبگوشت گذاشتم وشیشه رو توی کتری روی گاز گذاشتم یه ساعت بعدش دیدم آب کتری کم شده یه لیوان آب از سماور برداشتم ودرحال ریختن توی کتری بودم که ناگهان بووووووووووووووووووووووووووووووووومبتعجبتعجبتعجبآره مثل اینکه آب سرد رو ریخته بودم روی شیشه داغ که شیشه ترکید ویه صدایی وحشتناکی کرد که بابایی از اتاق بالا دوید اومد وفکرمیکرد چیزی منفجرشده خودمم تا یک ساعت داشتم میلرزیدم ومتاسفانه شما بدون آبگوشت ماندی

پسندها (3)

نظرات (10)

مامان زینب
2 تیر 93 11:48
خدا خیلی بهتون رحم کرد یه صدقه بدید پسر من علیرضا یه هفته از پسر شما بزرگتره خوشحال میشم به وبلاگ ما سر بزنید البته من شما رو لینک کردم
مامان سجاد
پاسخ
سلام بله واقعا خدا رحم کرد چشم منم شما رو با افتخار لینک میکنم بازم بیاین
مینا
2 تیر 93 20:09
واااییییییییییییی خدا بهت رحم کرده عزیزم ی صدقه بذار کنار گلم خداروشکر ک اتفاقی نیفتاده
مامان سجاد
پاسخ
آره خدارو باید هزارمرتبه شکر کنم نازنین
مامانی
4 تیر 93 14:17
وای مراقب باش خانووووم
مامی
5 تیر 93 1:47
واااااااااااااااای چه وحشتناک میتونم تصور کنم که چقدر ترسیدین... برای منم اتفاق افتاده...
فاطمه (مامان محمدسجاد)
9 تیر 93 10:45
خدارو هزار بار شکر که اتفاقی نیافتاده. نباید به سادگی از کنار این همه مرحمت خدا بگذریم. ولی اینو که نوشتید یادم اومد که منم از این غذاها برای پسرم درست کنم.
مامان سجاد
پاسخ
بله عزیزم حتما درست کنید ولی مراقب باشید که پسملی بدون غذا نمونه
مامان نیلوفر
15 تیر 93 15:00
سلام مامانی خدا خیلی رحم کرده که اتفاق بدی نیفتاده ببخشید مامانی نمیدونم من درست دیدم یا نه انگار توی شیشه لوبیا هم بود یه کم برای سجادجون زود نیست؟
مامان سجاد
پاسخ
نه خاله جون اشتباهی دیدین
شیما
18 تیر 93 14:12
سلاااااااااااااااااااااااااااااااام فک کنم هنوز ده روز نشده باشه که بخواین تهدیدتون رو عملی کنین. عذر تقصیر بابت تأخیر خوب هستین؟؟ گل پسر خوب هستن؟؟؟ میگما خدا خیلی بهتون رحم کرده ها،خدا رو شکر که بخیر گذشت مدتی ست که کمتر پای نت میشینم و از حوصله م خارج میشه که بیام،خلاصه معذرت میخوام راستی طاعات قبول باشه،لایق دونستین برا منم دعا کنین. در پناه خدا باشین
مامان سجاد
پاسخ
ما محتاج دعای دوستان عزیز هستیم
مامان زهره
18 تیر 93 21:58
سلام عزیزم خدا رو شکر که به خیر گذشت خیلی مراقب باش امیدوارم دیگه هرگز دجار این گرفتاریها نشی عزیزم سجاد عزیز رو ببوس میبوسمت
مامان سجاد
پاسخ
ممنونم خاله جون از لطفتون
مامانی
25 تیر 93 0:44
عزیزم آپ کن خسته شدم از بس اومدمو این شیشه شکسته رو دیدم
مامان سجاد
پاسخ
باشه خاله جون اگه فرصت بشه حتما میام با کلی مطلب
مامان علیرضا
25 تیر 93 13:48
کجایی خاله ؟؟؟
مامان سجاد
پاسخ
زیر سایه لطف دوستان
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سجادمامان می باشد