سجادعزیزدل مامان وباباسجادعزیزدل مامان وبابا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

سجادمامان

یاسیدالساجدین

1393/4/1 22:25
نویسنده : مامان سجاد
286 بازدید
اشتراک گذاری

س

سلام به گل پسرم وتمام دوستان از همگی بابت تاخیرم عذر خواهی میکنم به خاطر شروع امتحانات پایان ترم وقت نداشتم که بیام واز سجاد بنویسم برای همین حالا با تاخیر مینویسم.

اعیادشعبانیه رو به تمام دوستان مجازی وپسرم تبریک عرض میکنم.

سجادجونم در روز 5شعبان میلاد آقا امام سجاد بود یادمه سال قبل که حامله بودم شب تولد آقا امام سجاد اسمت رو انتخاب کردیم وبا بابایی نذر کردیم اگه سالم بدنیا اومدی اسمتو سجاد بذاریم وجالب اینه که درست شب شهادت آقا بدنیا اومدی برای همین من خیلی دوست داشتم روز تولد آقا توی خونه جشن بگیریم ولی از اونجا که خونمون زیاد بزرگ نیست وما کلی فامیل داریم تصمیم گرفتم یه سفره ختم صلوات بندازیم واز اونجایی که مامان نجمه گاهی اوقات مولودی میخونه یه مولودی برای آقا خواند جالب بود جواب مولودی خوش آمدی سجاد بود وقتی همه جواب میدادن تو مات ومبهوت به همه نگاه میکردی وتعجب کرده بودی چون همه تو رو صدا میزدنآرامالهی که مورد قبول امام سجاد باشه وخدا همیشه به خاطر صاحب اسمت پشت وپناهت باشه آمین.

این عکس سفره صلواته قبل از اینکه 140تا تسبیح بذاریم توش.

وهدیه های منو بابایی برای شما

بای بایبای بایبای بایبای بای

پسندها (3)

نظرات (3)

مامانی
1 تیر 93 23:45
مبارکش باشه
مامان سجاد
پاسخ
ممنون عزیزدل خواهر
مینا
2 تیر 93 20:15
چقد خوب. تو این مولودیا و جشنای قشنگتون منو هم فراموش نکن عزیزم. البته الان خیلی دیر کامنت گذاشتم بخاطر امتحانا عمممممممممممممه بامزه بود خانومی
مامان سجاد
پاسخ
من به یاد دوستان گرامی هستم ایشالا در امتحانات پیروز باشی عزیزم
فاطمه (مامان محمدسجاد)
9 تیر 93 10:52
من هم کلی برای این روز برنامه داشتم برای جشن گرفتن ولی اینقدر امتحانم عقب افتاد که هیچ کدوم اجرا نشد. قبول باشه. خداپشت و پناه آقا سجاد یادتونه که پسر منم روز شهادت آقا امام سجاد بدنیا اومده بود ؟ این برای من هم خیلی جالب بود . انگار با اومدنش توی اون روز اسمش رو تایید کرد.
مامان سجاد
پاسخ
وای چه جالب یادم نبود الهی که آقا همیشه پشت وپناهشون باشه ایشالا سال دیگه برای گل پسرجشن میگیرین منم دعوت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سجادمامان می باشد