سجادعزیزدل مامان وباباسجادعزیزدل مامان وبابا، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

سجادمامان

شیرین کاری ها

1401/7/27 20:01
نویسنده : مامان سجاد
121 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااام عزیزدلم 

میخوام توی این پست از شیرین کاریهات توی این سن بگم

اول اینکه از یازی کردن سیر نمیشی به طوری که من باید همش کار و زندگی رو تعطیل کنم و بشینم باهات فقط بازی کنم🤕

خودت نیگاه کن چیکار کردی

🤭نکن پسرجون میفتی که

آخه تو با این قد کوچولوت با اون دستای کوچولوت آشپزی کردنت چی میگه 

مثلا اینجا میخوای کیک درست کنی

دیگه اینکه خیلی بد غذایی و منم برای اینکه بشینی و دوتا میوه بخوری باید ایده بدم برای تزئین

و این از هنر نمایی من روی صورت ماهت

با حسین خاله داشتید بازی می‌کردید که من این بلا رو سرتون آوردم😅

قررررربون اون لپات برم من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سجادمامان می باشد